Aanbidding door Mark

Hey, mijn naam is Mark en ik ben aanbiddingsleider binnen onze kerk. 
Het is allemaal heel ironisch.. Ik sta tegenwoordig regelmatig op een platform te zingen en God te prijzen, terwijl ik een aantal jaar geleden enorm veel last had van angsten, waarbij ik soms niet eens naar buiten durfde. Ik ben er getuige van dat God je leven radicaal kan vrij zetten. 

God is goed en houdt van je. Zelfs meer dan je misschien ooit zult begrijpen. Aanbidding is voor mij dan ook een uiting van liefde naar God. Een uitstorting van je hart richting Hem.
Ik doe dit voornamelijk binnen muziek, maar ik geloof dat je God op vele manieren kunt aanbidden. Alleen een uiting van vreugde of bijvoorbeeld een tekening die je maakt, geïnspireerd door Gods Geest, kan al een vorm van aanbidding zijn. 

Mijn hart verlangt er naar om de Hemel op aarde te zien. Ik geloof echt dat als de mensen van God in simpelheid bij elkaar komen om Gods hart te zoeken in aanbidding dat niets onmogelijk is.

Mijn favoriete bijbelvers:
Als mijn volk, dat bij mijn naam is genoemd, zich vernedert en bidt en mijn aangezicht zoekt en zich afkeert van hun goddeloze wegen, dan zal ik vanuit de hemel horen, en ik zal hun zonde vergeven en hun land genezen. (2 Kronieken 7:14)

De wereld aanbidt vele dingen.. Maar alleen via Jezus vinden we het echte Leven. 

Zegen jullie!

Je Heer God woont bij je. Hij is de held die jou bevrijdt. Hij zal van vreugde over je zingen. Uit liefde zal Hij zwijgen over alles wat je verkeerd hebt gedaan. Hij zal over je juichen van blijdschap. (Zefanja 3.14)

Cookies

Deze website gebruikt noodzakelijke cookies voor een correcte werking en analytische cookies (geanonimiseerd) om de statistieken van de website bij te houden. Marketing cookies zijn nodig voor het laden van externe content, zoals YouTube-video's of widgets van Sociale Media. Zie ons cookiebeleid voor meer informatie.